Går ut nian!

Godmorgon! Allt bra?
Ligger just nu i soffan under världens skönaste filt och kollar på tv. Dom som skulle fixa våra fönster har precis varit här och markerat någonting.
Annars så har jag duschat, fixat mig förutom sminket och fixat min väska för ikväll. Ska vila lite och sen så ska jag sminka mig och börja dra mig mot skolan.
Idag är det ju skolavslutnigng. Vilket  är helt underbart. Dock så kommer jag inte kunna blogga någonting idag eftersom att jag har fullt upp hela dagen så jag hade tänkt att skriva det nu..
Klockan 11.00 börjar jag i skolan.
Och en halv timma senare ska vi vara i kyrkan.
Klockan 13.00 är det niornas lunch. Vet inte riktigt när den slutar men runt 14.00 - 15.00.
Direkt efter skolan åker jag hem till sam och lämnar min väska. Vet inte om jag möter honom hemma hos honom eller i centrum.
Efter det åker vi hem till mig och gör en jordgubbs tårta.
Runt 17.00 tiden kommer farmor hit så då ska hela familjen, farmor och pojkvän fika.
Efter det åker vi till Grisslinge och sen till Sam :)
Ska slumra lite nu men jag bloggar om jag hinner. Ha en bra tisdag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!