Goodnight

Hejsan hejsan. Det här blir ett kort inlägg för jag är fruktansvärt trött efter dagen. Det började iallafall med som jag sa tidigare idag. Gick upp tidigt och hade sovit ganska dåligt. Ont i käken och blablabla. Träffade Yanelle i centrum så vi tog bussen till skolan. Men självklart körde busschaufören förbi holmviksskogen så vi fick gå av i mölnvik och ta oss en liten promenad till holmviksskogen igen.
Skoldagen gick ganska fort. Som vanligt. Och självklart så åkte jag hem till världens bästa pojkvän och jobbade, softa och sen passade jag på att sola lite också när jag hade chansen. Annars har det väl inte hänt så mycket. Kollade på OC har vi självklart gjort också. Men nu ska jag sova. Jag har ganska mycket att göra imorgon. Skolan, träffa älskling, jobba. Och sen får vi se om vi ska bada också eller något i den stilen. Sov så gott!

Modell: Min lilla vovve :) Foto: Filippa Puranen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!