Jag hatar verkligen stress!

Nu har älsklingen varit här 
Vi kollade på en Beck film, vilket var riktigt mysigt. Nu är det dags för mig att sova. Eftersom att jag verkligen måste upp halv sju imorgon bitti. Just imorgon hade det ju varit underbart med att ta en sovmorgon. Vilket jag kan göra för att vi börjar klockan 11.00 imorgon. Men det ska komma några snubbar hit imorgon som ska byta ialla våra fönster. För vilken anledning vet jag faktiskt inte. Men så blir det iallafall. Och dom kommer klockan 08.00. Så då vill jag ju liksom vara klar när dom kommer så jag inte kommer ner i morgonrock och ser ut som typ hej kom och hjälp mig? Sen måste jag fixa min väska eftersom att jag ska sova hos världens bästa pojkvän imorgon. Och allt sånt som jag ska göra imorgon kan jag liksom förbereda mig för hela morgonen till klockan 11.00. Skönt va? :)
Fast det gör ju absolut ingenting om jag skulle slumra till lite i soffan, vilket skulle vara toppen!
Men nu blir det läggdags. Kan inte sluta tänka på att gå ut nian imorgon! :) Sussa gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!