Jag bara älskar min mamma!

Och det har väl alltid sina olika anledningar. För det första så är hon världens bästa mamma. Och kommer alltid att vara. Och för det andra så är hon så otroligt söt!
När vi var i afrika, så brände jag mina fötter ganska rejält! Fick inte ner dom i skorna. Jag kunde knappt gå för att solen stekte på som bara den och kunde inte böja foten. Jag hade ett par riktiga elefant fötter helt enkelt!
Och det som hjälpte mig var en aloevera växt. Och då menar jag inte någon kräm eller sånt utan en riktig växt. Som man skärde av och gelen i den satte man på fötterna. Det funkade faktiskt.
Och nu har mamma köpt en Elefant till mig som håller i en tallrik. Det är som ett minne av att jag varit i själva Tanzania och sätt riktiga, vilda elefanter. Hon har också köpt en riktig aleovera växt till mig som jag nu har på själva elefanten. Bara för att jag ska komma ihåg vad som hjälpte mot mina riktigt stora fötter jag hade då.
Hon är bara för söt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!