Tidig morgon.

Jag bara älskar det här höstvädret som är just nu. Regn och blåst!
Jag gick upp 05.20 just för att jag ska hinna till skolan och byta om i lugn och ro. Men då började genast ''Filippa, du behöver inte ta halv sju bussen'' Filippa hit och Filippa dit. Jag vet väl ändå bäst själv när jag behöver åka och hur mycket tid jag vill ha på mig för att packa upp mina saker i omklädnings rummet och byta om. Jag är iallafall klar. Väntar bara på att jag ska fixa mina saker jag ska ha med mig och sen röra mig till bussen. Jag hoppas att jag möter Josefin i Gullmarsplan så är jag inte själv resten av biten :)
Idag hade jag iallafall tänkt att jag ska försöka lämna mina CV'n Michelle skulle troligtvis följa med mig om hon hinner. Och sen så hade jag tänkt att jag ska möta Sam utanför hans skola när han slutar så ska vi hem till mig och kolla på film. Idag så behöver jag också plugga engelska. Så jag får väl ta och göra det på bussen på väg till skolan och hem igen. Eftersom att jag inte har något annat speciellt att göra den tiden. 

Men lämna CV'n och kolla på film med Sam är iallafall bestämt. Hur många jag hinner lämna vet jag inte men något blir det väl. Ska ta och fixa grejerna nu och dra till bussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!