mys pys

Min dag har faktiskt gått rätt så fort om man säger så. Som sagt, humöret har inte varit på topp vissa stunder. Men vissa stunder har det faktiskt det. Idag har jag iallafall hunnit med att..

Träffa Sam och Kevin

Städat i mitt rum och damsugit hela nedervåningen.

Handlat.

Färgat håret. Blev nöjd men liknar en person som jag verkligen inte vill likna.

och haft gäster.

 Jag hann dock inte gå ut med hunden som jag lovade mamma men det får bli imorgon istellet.

Chattar just nu bara med Sam på msn och ligger och myser lite. Ska straxt sova också tror jag.

Hur har eran dag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!