sista dagen i sverige

Dagen har faktiskt varit ganska lång men gått ganska fort ändå. Drog till tandis och bytte tandställning 10:30. Drog hem efter det, tvättade ganska mycket kläder och solade med bagheera i trädgården. Blev en massa bilder också men dom kanske kommer upp imorgon. jag vet inte. Ingen agnes blev det idag inte. Kände att jag inte orkade riktigt. Höll på att somna framför tv'n och vid tre tiden åkte jag och frida till nacka. Frida hittade saker överallt. Och jag hittade ett ända linne. Skulle köpa öronproppar till sam igentligen men hittade inga :( Träffade också tomas i nacka som gav mig sams pengar. Sedan kollade jag och frida lite till, köpte enorma glassar och drog hem. drog upp till bror en snabbis, började packa lite och träffade sam och hans bror simon på kvällen. Nu har jag bara kollat med syster på O.C. Ville ju spendera min sista kväll med henne innan jag och sam drar till finland imorgon.

Imorgon vet jag inte heller om det blir så mycket bloggade, har mycket att göra. Först och främst ska jag sova Läääääääänge ! är sjukt trött på dagarna så nu ska jag verkligen vila ut. Ska ta mig en hund-promenad med frida, packa, försöka träffa emelie om hon kan. Och vid lunch ska jag damsuga hela bilen, damm torka och slänga allt skräp. Sen måste jag fixa mig och vill försöka umgås med syster också. Så ja, vi får se hur mycket bloggande det blir imorgon. Två inlägg tror jag att jag slänger in iallafall, minst ! :)


Någon bild som togs år 2008
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!