Tisdag blir stressigt.

Imorgon blir det nog ganska stressigt så det finns risk att jag inte hinner blogga så mycket !
Ska dra till tandläkaren klockan 11:00. Det kommer ta ca en halv timma och är säkert klar 11:45 eftersom att jag ska vara hos tandläkaren 11:15.

Drar hem efter det och tvättar så mycket kläder jag bara kan.

Klockan ett ska jag och Agnes, gå spåret och prata eftersom att vi inte träffats på enormt längre. Får se om jag tar med bagheera beror på.

OM INTE jag nu skulle ta med bagheera så måste jag ta en promenad med han direkt när jag kommer hem från att ha varit med agnes.

Ungefär vid 14:30 så ska jag och frida ta bussen från centrum till nacka och kolla lite där. Egentligen så va det ju så att jag skulle åka med Sam. Men han kunde inte. Vet dock inte hur länge vi ska vara i nacka.

Käka en härlig middag tillsammans med hela familjen eftersom att imorgon kväll är det sista gången jag träffar martina innan vi åker.

Efter det så blir det packa. Få med allting och verkligen försöka att inte glömma någonting.

Sen ska jag kolla med syster om hon vill ha en lite mys kväll med mig och kolla på film och sådant.

Så imorgon träffar jag förmodligen inga kompisar förutom frida och agnes. OM det är brottom så är det så att man får komma utanför mitt hus och träffa mig för det måste gå fort. Men då är det bara att ringa/messa om det skulle vara så.

Så ja jag kommer nog vara ganska upptagen imorgon och inte hinna blogga så mycket. Men jag ska försöka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!