liten blogg paus

Har inte bloggat på ett tag. Kan inte lägga upp bilder eller någonting. Så tröttnade direkt när det inte gick. Igår hände lite saker (tänker dock inte berätta vad) Vissa tycker det va roligt, vissa tråkigt. Men själv så modde jag dåligt av det. och i slutet tyckte jag det bara va fegt och dålig stil. Men det va inte ett dugg roligt. Men men, sånt händer. Skulle till sickla idag med Elin egentligen, men tog en sväng upp till Sam. Hade samtal i skolan och det gick ju förförsta gången bra! :) sen träffade jag Elin efter middagen och drog upp till ettan och gjorde ''vänskapsarmband'' haha. Det tog fucking två timmar ?! men aah dom blev klara till slut. Åt också vofflor när jag kom hem :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!