Lunginflamation på gång ?


Nu ligger jag i sängen och fryser *****! Träffade Sami boy, Kevin, och albin efter skolan. Fast Albin har jag träffat hela dagen. Körde martina till cityterminalen vid typ halv sex. Mamma och pappa var nära på att köra mig till sjukhuset men det va tur att dom inte gjorde det. Pappa tror att jag har Lunginflamation Sjukt läskigt. Så imorgon ska jag typ till doktorn. Mamma och pappa handlade på Willy's. Så länge satt jag i bilen med hunden och dunkade musik. Sen va det bara felino och köpte pizza. As gott! :D men jag var verkligen inte på bra humör för att äta. I skolan har jag gått runt med fjällräven inne. Det är ju ändå rätt varmt inne i skolan. Men jag frös. Helt sjukt. Just nu chattar jag bara med Elin och Sam på msn :) Tror jag ska gå och ta ett varmt bad och ligga där läääänge! och Sen försöka äta lite mat. Det blir ju inte bättre bara för att man inte äter. Hoppas mamma och pappa köpte persikor på burk! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!