Skolan, doktorn, film med sam & ettan.


Goood morgon!
Ligger här i sängen och typ... gör ingenting. Doktorn ska ringa mig om en timma så får vi se om jag får tid. Jag har inte ont i hjärtat längre. Och det är verkligen skööön! När jag varit hos doktorn så får vi se om jag hinner till skolan. Gör jag det. Drar jag självklart dit! Hinner jag inte, drar jag hem till Sam och kollar på film! :) Sen blir det såklart ettan. Måste också köpa hals tabletter eftersom att jag har ont i halsen och hostar väldigt mycket. Egentligen så mår jag inte så jätte bra. Men måste dra ut efter skolan så inte konstigt om jag säger att jag mår bra ? Får hoppas att jag är frisk imorgon bara ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!