Långt inlägg idag.


tjena gullungar, allt bra ? Min dag har varit.. dålig (?) Men bara i skolan. En person kommenterade att jag var själv i skolan. Men jag tycker att det är skönt att vara själv i skolan. Sen hösten har allt börjat gå mycket bättre i skolan bara för att jag är själv. Jag tycker att det är skönt! Men vissa andra tycker ju att den måste vara med någon i skolan annars går världen under. Visst det är kanske kul någon gång att vara med någon. Men jag föredrar att vara själv! :) Sen va det också en annan som kommenterade allt som jag gjorde. Blev lite smått irreterad. Jag slutade ju också 15:35, så dagen gick rätt så långsamt. Efter skolan skulle jag hem till Sam. Så mötte honom, Kevin och Emil. Då va det också någon som höll på att reta upp mig så blev på riktigt dåligt humör. Sam köpte värsta godis påsen! haha undra vart den tog vägen :blush: Vi drog iallafall hem till Sam. asså, bara jag och Sam. Emil och Kevin drog hem till kevin. Halv sex dunstar kevin in i Sam hus. Sam spelade typ någonting när han kom och jag och kevin kollade bara på och käkade godis. Kom hem hit ungefär halv sju. Kevin och Sam skulle träna. Funderade på om jag också skulle tränat, men jag har sjukt ont i mina lungor och hostar hela tiden. Men vi vet iallafall vad det är för någonting. Eller Sam vet det. Han är gaska så säker på det faktiskt. Juste idag hade jag också Hemkunskaps prov. Men jag försov mig så jag får göra det på måndag morgon. Jag har studiedag på fredag och måndag. Så måste dra till skolan när jag är ledig också. Imorgon har jag NO prov om ögat. Kommer inte klara det. Så jag tror att det är bäst att jag ska börja plugga snart (?) Imorgon åker martina också till london och hälsar på sin kompis Therese som typ har flyttat dit. Så nu får jag ta hand om katten själv! inte kul. På lång fredag ska jag typ också sova hos Sam. Lite synd att martina kommer hem den dagen men men. Hon klarar att inte träffa mig en dag till :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!