Studiedag i skolan.

Förlåt för att jag inte bloggade igår! Drog till donktorn halv 12 igår. Hade inte ont eller någonting. Känndes som att allting började att bli bättre. Hon lyssnade på både hjärta och lunger. Allting lät tydligen bra. Det som jag tycker verkade väldigt konstigt. Men i säkerhets skull ville hon att jag skulle ta ''stick i fingret'' alltså blodprov ifall jag skulle ha lunginflamation. Jag och pappa gick ner till labbet. Det satt människor på alla stolar (förutom tre där jag och pappa satte oss) Eftersom att jag hatar att ta sprutor, blodprov och allting som har med nålar att göra.. så jag kunde inte sitta stilla, vred mig om hela tiden, ställde mig upp, skakade med benen, höll på med händerna, drack minst fem glas vatten. När jag skulle in. Blev allting lugnt. Och allting gick bra. Men när jag ställde mig upp kändes det som att jag skulle spy och svimma på samma gång. Men jag hade iallafall inte lunginflamation eller någonting sånt. Jag försökte få pappa att köra mig till skolan för att jag skulle till Sam efter skolan. Men pappa tvingade mig att dra hem och vila någon timma, och sen fick jag dra hem till Sam iallafall. Jag frös, va så varm så att det va som att man kunde steka ägg på kroppen. Tänkte dra till ettan med Sam, Men han tvingade mig att dra hem och vila. Tror tyvär att jag smittade Sam igår också. Gick och la mig typ 20 över nio för att jag ville vara frisk idag.

Idag så mår jag betydligt mycket bättre. Inte ont någonstans. fryser inte, är inte varm. Ska försöka få tag i frida nu. Sen ska jag bara vila och kolla på någon bra film. Ska äta middag med pappa klockan 17:30. och efter det så ska jag till ettan med Sam :) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!