godmorgon

Och förlåt för att jag inte bloggade igår. Hade fullt upp med en massa saker så han inte riktigt med det. Kommer troligtvis inte hinna med idag heller så mycket bloggande men vi får väl se.

Igår var ju skolan också ganska chill. Vi hade SO prov direkt på morgonen. Jag tror väl att det gick ganska bra men jag ska ändå göra om det. Vi slutade ju 11:50 så det var ganska skönt. Efter skolan drog jag iallafall hem till Sam och var hemma med honom i någon timma. Och lite senare typ vid 15:00 tiden drog vi till centrum och träffade Emil. Vi softade och lite sånt. Jag drog hem ungefär 15:30 för att jag skulle ha samtal i skolan. Så fixade min ipod lite hemma innan. Mötte Sam och gav han lite pengar han skulle hålla åt mig och sen var det samtal i skolan. Det gick ganska bra tycker jag väl. Och fick en pärm som jag ska lägga in rester. Så där ska jag typ lägga resterna som jag har gjort eller alla rester jag ska göra. Jag vet inte. Men nu ska jag verkligen ta skolan på ännu mer allvar än vad jag gjort tidigare. Typiskt att man ska märka sista året i högstadiet att skolan verkligen är viktig. Men det är väl bara att kämpa på. Efter mötet träffade jag iallafall Sam igen. Så drog vi och träffade Simon och Skill. Sen var det väl typ ettan en stund och sen var det bara att dra ner till centrum och träffa Emelie och Aleksi, Denise kom också. Sen lite senare kom Sams pappa och bjöd oss på middag. Så vi drog till mariaplan och käkade pizza. Sjukt gott!

Idag efter skolan kommer jag hem och pluggar lite. När Sam är klar med det han ska göra så ska jag väl ta och möta upp honom någonstans och sen ska vi dra hem till han. ikväll blir det ju utgång också tror jag. Men kommer nog hem lite tidigare än vad jag brukar eftersom att Sam ska jobba imorgon. Men jag ska snart dra till skolan sista dagen innan lovet. Det ska bli sjukt skönt med lov! Det här blev ett långt inlägg men jag bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!