22/2-11 <3

Det är två månader för mig och älskling idag, grattis till oss. Haha ;)
Jag har legat i soffan och kollat på Hitta Nemo i flera timmar. Det var rätt skönt att vila sig lite! Sen har jag tvättat lite också. Men nu är jag helt slut igen. Inge vidare bra. Men tror jag ska dra och bädda nu. Och städa lite i rummet så iallafall det är klart till Sam kommer, sen badrummet också! Fan vad mycket det är som man ska göra idag -.^ Efter det ska jag iallafall göra mig en kopp té, några mackor och slänga mig i soffan högst en timma. Men nu måste jag sätta igång annars blir det ingenting gjort.
Kommentarer
Frida

Snyggg blogg Filippa! Ska bli sjuukt nice att få träffa dig igen! Och otroligt snygg blogg! <3 puss.

2011-04-22 » 17:21:36
URL: http://svenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!