Du gör mig lycklig!

Nu har jag mött upp älskling. Vi gick och handlade lite godis, jag köpte också en dusch kräm och sån där krydda som man har i köttfärsen till Taco. Vi har lagat mat tillsammans och det var super gott! Eller det vet ju inte jag eftersom att jag är sjuk och inte känner så mycket smak. Men lite känner jag ju. Middagen var också super mysig och trevlig. Kvällen blir nog bombad av en massa filmer och mys. Jag ska också träffa min bästavän Frida en stund ikväll. Men jag vet inte riktigt när hon kommer. Men nu ska jag vara lite social mot min söta pojke så jag bloggar lite då och då under kvällen. PUSSAR.
Det är du som gör mig lycklig 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!