Godmorgon

Sovit gott ? Ligger i sängen med 1 Kg godis. Lite frästande är det att den ligger här.. Gårdagen var enormt lyckad! Riktigt nöjd faktiskt! Det var bara god mat, film, godis och en massa mys. Träffade också Frida som jag sa. Riktigt skönt att träffa henne igen.
Idag eller rättare sagt ikväll så sover jag hemma hos Sam. Så när vi har vaknat till lite och fixat oss så ska vi åka hem till honom. Vi somnade vid fem imorse. Så jag har bara sovit i fem timmar. Tror jag ska försöka sova lite till. Men det kommer absolut inte gå eftersom att jag brukar gå upp runt nio tiden. Men vi får se. Somnar jag inte så börjar jag gå ner och göra frukost åt Sam, framför tv'n blir det faktiskt idag. Vilken lyx det blir för honom! Men min fredag kunde inte bli bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!