Har aldrig mått bättre

Orkar igentligen inte blogga just nu. Men jag drar igenom hur min dag har varit lite fort.
Idag var det den första skoldagen efter lovet. Var ganska så chill och det gick ganska fort. Efter skolan träffade jag världens bästa pojkvän en stund. Sen skulle han på möte och jag drog till gallerian för att vänta på min fina vän Agnes. Sam var klar innan hon hann komma så vi träffade var med varandra tills Agnes kom. Sen drog jag och Agnes på ''Dans träning'' i fyra timmar. Lite tråkigt bara att vi fick dansa två gånger bara men det kommer ju flera tillfällen när det är på riktigt. När jag slutade klockan 8 så träffade jag Sam igen tillsammans med Filip. Och efter det så drog jag hem och hade filmkväll med min underbara mamma. Måste sova nu annars orkar jag inte upp imorgon. Bloggar när jag vaknar. Godnatt.
En bild på mig och Agnes
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!