Jag är verkligen STOLT över dig Sam !

Har inte hunnit blogga någonting idag. Vaknade väldigt sent idag. Vi käkade frukost på sängen och kollade på dear John. Efter det hjälpte Sam mig med att städa eftersom att mamma kommer hem imorgon bitti. Efter vi hade städat så gick vi och handlade lite bröd till frukosten imorgon. Vi drog ner till bussen och drog till donken och käkade. Träffade också min fina vän Yanelle som jag saknat under lovet. Och sen drog vi hem till Sam. Vi softade en stund, sen målade vi deras ferådsdörr och sen åt vi middag. Nu är det äntligen sista natten som jag sover själv. Fast jag har ju inte sovit själv så mycket. Älskling har ju sovit med mig så nu kommer det kännas riktigt tomt, tyvär.
Nu borde jag nog snart sova. Har inte sovit mycket alls det här lovet. Men den har varit det bästa lovet på länge!
Imorgon hinner jag nog inte blogga så mycket på dagen. När jag vaknar så ska jag träna. Hade tänkt att springa ekedals spåret. Om jag nu hinner förståss. Annars så får det bli en liten träning här hemma. Vid 12.00 tiden så ska jag faktiskt ta cykeln till Sam. Så ska jag spendera dagen med honom. Vi ska fortsätta måla och sedan så ska vi dra ner till stranden tror jag och softa galet. På kvällen spenderar jag den med min underbara mamma. Tror faktiskt vi ska kolla på någon film och äta god mat :) Kameran är självklart med imorgon. Nu ska jag ta och radera en massa bilder som är både onödiga och som jag inte vill ha på datorn. Sedan blir det nog läggdags :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!