Förlåt för dålig uppdatering

Hej, och förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. Min dator har gått sönder helt så har inte haft någonting att blogga ifrån. Men nu är jag inne på pappas dator. Jag tänkte att jag ska försöka förklara lite kort om vad jag har gjort det här dagarna.
Lördag - Jag gick en promenad med Michelle. Och så sov jag hemma hos Sam. Vi träffade Kevin en liten stund på den ''tidiga'' kvällen. Åkte också till värmdö marknad och köpte chips, dipp och lite sånt. När vi kom hem så gjorde vi middag runt 00.00 och hade film kväll efter det. Grymt mysigt måste jag säga!
Söndag - Vi vaknade ganska sent. Tog det lugnt och kollade på två filmer. Sedan gjorde vi oss i årdning och åkte till Mölnvik där vi mötte upp sams mamma. Vi gick in till brisak och köpte mappar, pärmar, pennor och sudd till skolan. Efter det så gick vi till donken och käkade frukost/middag. Jag åkte hem efter det. Tvekade ganska länge om jag orkade gå en promenad med Michelle eftersom att jag blivit mera sjuk under natten än vad jag var dagen innan. Men jag tog mig ett ryck och drog ut och träffade henne.
Måndag - Var jag hemma från skolan på grund av att jag är sjuk. Träffade Sam och Kevin runt fem tiden och käkade middag med dom på sibylla. Och på kvällen så åkte jag och min syster till värmdö marknad och köpte lite mat, en westen film och tre koligieblock till mig. Kollade på filmen när vi kom hem.
Idag (Tisdag) - Så stannade jag också hemma från skolan. Trist! Men det var ganska tur för att jag hade en tandläkar tid som jag helt glömt bort! Gick bra. Och det är sista gången som jag har tandställning nu. För snart ska den bort :) Sam kom hit efter skolan och var här med mig. Vi käkade middag, låg i sängen och pratade och skrattade naturligtvis som vanligt!
Nu ska jag gå ner och ta mig lite fil. Eftersom att det är det ända som jag kan äta just nu. Och sen ska jag fixa mina saker jag köpt till skolan för dom ska med till skolan imorgon! Och jag ska dra mig dit. Även om jag är sjuk eller inte. Sen ska jag ta mig ett varmt bad och ta en varm kopp té. Sen blir det läggdags!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!