Test och Bageri kläder!

Gud så skönt det är att ha sovmorgon! Sam ringde och väckte mig halv nio och det var bra för nu kan jag göra mig i årdning i lugn och ro. Håller på och städar lite eftersom att han ska komma hit idag. Så om ungefär en timma så åker jag. Idag så ska vi ha mattetest. Eller kanske var det engelska? Aja skit samma. Något test ska vi ha iallafall. Och sedan så ska vi pröva våra bageri kläder! Hoppas att vi får hem dom också! Jag får hoppas att Michelle kommer till min skola också. Men efter skolan så ska jag iallafall träffa Sam och vi ska hem hit. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt så det får vi se. Måste städa vidare så jag hinner. Bloggar mer sen!

Foto: Filippa Puranen
Kommentarer
MADDES

härlig bild

2011-08-24 » 18:52:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!