Godnatt.

Efter flera timmars arbete så är allting fixat och klart. Har inte orkat blogga eftersom att bloggen har knasat sig men nu ska det bli ändring på det! I helgen sov jag hemma hos världens finaste. Vi åkte och handlade lite och sedan blev det film. Tyvär så somnade jag som vanligt. Jag måste verkligen vara världens tråkigaste att kolla på film med!
Idag så har det varit ganska stressigt. Åkte först hem till Sam. Han vara där i ungefär 40 minuter och sedan åkte jag iväg och fixade en grej och sedan hem till Sam igen. Han duschade lite snabbt och sen åkte vi till centrum och mötte upp mammsen. Stannade där ett tag eftersom att älskling skulle klippa sig och efter det drog vi hem till mig.
Tänkte kolla på film men vi var hemma hos mig i knappt en timma för att sen kom simon, pojkarnas pappa och anders och hämtade oss hemma hos mig för att åka till Kista och käka. Käkade faktiskt nyttigt den här gången och det känns riktigt bra.
Men nu börjar det närma sig läggdags. Min pojkväns bror fyller år imorgon. Eller rättare sagt idag eftersom att klockan är över 00.00. Så jag ska dit imorgon och äta middag. Och sen ska jag dit ganska tidigt för att jobba.
Hoppas ni har haft en trevlig helg.
Godnatt.

Foto: Filippa Puranen
Modell: En blomma i trädgården.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!