Matematik prov idag.

Har inte bloggat på ett tag igen. Men som sagt jag har haft mycket att göra med skolan och jobb osv. Men så fort skolan är slut så lovar att att det blir bättre med det. Igår var iallafall jag och Sam i sickla och köpte skor till mig eftersom att dom andra var trasiga. Sen drog vi till donken och käkade lite för att det var våran SISTA ''tjockis dag''. Med det menar jag alltså att det var sista gången vi käkade godis, chips, donken, dricka läsk osv. Vi ska också börja träna tillsammans och ta promenader så nu blir vi nästan nyttiga istället ? Men sen åkte vi iallafall hem till mig och han hjälpte mig med matten. Det tog ungefär en och en halv timma för mig att verkligen fatta hur det funkar med skala. Men tillslut hajjade jag :)
Ska när som iallafall röra mig till centrum och ta bussen till skolan för att möta upp michelle. Idag har vi det där läskiga provet som avgör om vi får G eller IG i matte. Lite nervös är jag nog men det går nog bra. Vi får chansen att öva lite nu på morgonen så jag och Michelle ska plugga stenhårt så vi kan få det dära G't vi pluggat till att få. Så efter lunch har vi prov..
Efter skolan drar jag hem till älskling och jobbar. Och självklart att umgås med honom också. Men ska fixa väskan nu och röra mig till bussen sen. Pussar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!