Sista veckan på Sommarmatten.

Det blev inget bloggaden igår..
Det kan bero på att jag var sjukt seg hela dagen igår.
Jag låg och kollade på One Tree Hill i stort sätt hela dagen.
Pluggade lite matte också eftersom att det behövdes.
Men senare mot kvällen kom jag iallafall upp och gick spåret med Michelle.
Det hände inte så mycket mer. Idag ska jag iallafall till skolan när klockan börjar närma sig.
Efter skolan åker jag hem till älskling, vi hade tänkt att jobba och plugga måste jag
självklart göra också. Så han lovade att hjälpa mig med det.
Men nu måste jag fixa väskan och sen röra mig mot skolan.
Hörs ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!