Sitter i trädgården och käkar lunch.

Hinner inte berätta så mycket om vad som händer i helgen och sånt. Men jag ska väl hinna slänga in ett kort inlägg. Igår var det sista dagen i sommarmatten. Fick G. Lite oväntat men är grymt glad för det. Efter det så träffade jag sam. och sen åkte jag hem och käkade middag med familjen. Sam och Tuija kom över senare på kvällen. Simon och Michelle kom också över en stund. Idag skulle jag och Michelle dra ut i skogen och plocka blåbär men det blev ingenting med det. Snart ska jag dra hem till sam efter jag har fixat väskan eftersom att jag ska sova hos honom idag. Måste dra. Hörs imorgon eller något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!