Tröttast.nu

Min tisdag har varit ganska bra. Har inte hänt så jätte mycket men ändå. Det började med att jag åkte hem till Sam så började vi jobba. Vi käkade frukost också eftersom att jag inte åt mer än en halv melon och Sam hade inte ätit någonting. Senare mot kvällen så käkade vi en sjukt god middag och pankaks tårta till efter rätt. Vilket också var sjukt god. Efter det så drog vi oss mot bussen för sam skulle följa med mig bara. Vi mötte Aleksi på bussen så vi satt och snackade lite. Pappa mötte upp mig nästan vid bussen så drog vi och plockade en massa körsbär! Imorgon så antar jag att det blir samma visa igen med jobbet. Hem till Sam och jobba osv. Men ska lägga mig nu så jag kanske kommer upp lite tidigare än vad jag brukar göra. Sov gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!