Förlåt!

För att jag inte har bloggat på ett bra tag nu.
Men jag har inte riktigt haft tid. I tisdags slutade vi ju skolan. Jag åkte hem till Sam efter det och lämnade min väska och sen åkte vi hit och gjorde världens godaste jordgubbstårta. Den vart riktigt god. På kvällen kom farmor hit och fikade med familjen plus Sam. Och efter det åkte jag och Sam till grisslinge och mötte upp kevin för att vi skulle gå på grisslinge festen men vi va där i ca fem minuter och sen drog vi till schell och köpte chips och dipp. Och sen hem till Sam och käkade middag. Senare på kvällen drog vi ner till deras strand och grillade och softade galet.

I onsdags Chillade vi galet. Gick upp typ tre, gick och köpte mer chips. Sen vart det film och hem vid nio tiden typ.
I Torsdags drog jag till skolan och hämtade ett kyvär med fysik grejer som jag skulle plugga på. Efter det så drog jag hem till Sam och pluggade. Senare på kvällen så drog vi hem till mig och kollade på film.

Igår (Fredag) Så gick jag till skolan med olle och gjorde fysik provet. Fick G så nu har man ännu flera poäng vilket är super. Drog hem efter det. Tog en massa bilder som ni ser här i inlägget under. Fixade lite i rummet, köpte ett sommarlovs busskort och sen drog jag hem till sam och softade. Vi jobbade för det mesta och efter middagen drog vi hem till mig igen och kollade på film. vilket var skit mysigt.
Idag Ska jag dra hem till älskling, och sen vid 16.00 tiden så kommer hans pappa och hämtar oss och simon och sen ska vi åka till deras farmor och farfar och käka middag. Lite spänt är det men det ska nog gå bra.

Annars så har jag nyss gjort frukost och ska ta och kolla på beck filmer nu och käka. Är vrålhungrig. Bloggar senare.

Foto: Filippa Puranen
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!