Kollar in Iphone's

Ska bli bättre på att blogga! Men bloggar så fort jag hinner och kan. Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt. Det gick ganska fort eftersom att jag var hos en mycket plågsam tandläkare på morgonen. Pluggade matte som vanligt och äntligen så har jag börjat fatta det här med bråk.
Efter skolan så åkte jag och Michelle till mölnvik. Kikade in en snabbis på Lindex eftersom att jag hittade ett linne där i afrikanskt tyg som jag bara älskar. Och efter det så drog vi oss mot Willy's för att jag skulle handla lite. Och efter det åkte jag hem till älskling. Idag har vi faktiskt varit väldigt nyttiga! Inne på Willy's köpte jag en massa frukt och miniralvatten med smaken jordgubb och lime. Så vi gjorde en stor fruktsallad som var riktigt god. Efter en stund satte vi oss på hans balkong och jobbade. Segt gick det men det var det värt!
Just nu sitter jag och kollar in lite olika affärer där dom säljer iphones eftersom att jag har bestämt mig för att köpa en. Så kollar pris och lite sånt.
Så mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Allderles straxt blir det läggdags så jag kommer upp imorgon. Så godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!