Skola, Älskling & Jobb

Godmorgon! Har inte sovit någonting nästan på grund av käken. Så nu blir det till att äta soppa och fil i några dagar. Till smärtan gått över. Annars så har jag bara duschat och ska snart dra till skolan. Men först så måste jag dra till pressbyron och kolla om man hittar någonting som man kan käka till lunch eftersom att man inte kan käka vanlig mat. Efter skolan drar jag iallafall hem till älskling, vi hade tänkt att jobba. Och senare idag så drar jag nog hem och sover. Om jag inte ska till min bror eftersom att hans dotter fyller 1 idag. Vi får se hur det blir men till älskling ska jag iallafall. Måste rusa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!