22 / 2 - 11 ♥

Det blev lite ändrade planer idag. Drog till tandläkaren som jag skulle. Fick ringar mellan tänderna. Inte skönt alls! Men ska man ha tandställning igen nästa vecka så får man ju ta och lida lite. Men det är ju bara ett halv år sen blir det operation! Mötte sam i centrum en liten stund efter det och sedan drog jag till skolan. Tisdagar är alltid lika sega men på något sätt kändes det som att dagen gick fort! Efter skolan så drog jag hem till Sam. Han skulle egentligen ha kommit till mig men nu drog jag till honom. Det funkade lika bra. Vi pluggade lite, bakade en super god kladdkaka. Käkade middag och nu är jag hemma igen. Jag är faktiskt ganska trött nu så jag ska ta och sova lite. Så jag bloggar imorgon.
Så Puss och Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!