torsdag

Har inte hunnit blogga så mycket nu igen. Ganska mycket plugg och så. Men i några dagar har jag åkt hem till älsklingen och pluggat. Igår hade vi nationella prov i NO (Kemi) Och eftersom att jag har tagit bort Kemi så var det ju inte lätt men jag gjorde det iallafall. Svarade på ganska mycket också för att vara mig. Annars har jag bara varit med Sam. Idag skulle jag också på en intervju på Kulturama med foto. Men eftersom att jag inte var färdig och kände mig inte redo så jag bokade om tiden med rektorn. Nu ska vi åka och kolla hur mycket det kostar att ta ut billder på expert och sen ska vi på möte i skolan igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!