3 Månader med älskling idag!

Dagen har börjat riktigt bra. Eller ja.. Har bara legat i sängen och kollat på film hela morgonen. Ganska så skönt efter gårdagen iallafall.
Igår var det riktigt mysigt! Åkte båt igår med älskling, hans mamma och hennes kompis. Det var ganska kul och intressant också. Efter vi gjort det så gick vi upp vid slottet lite och i gamla stan och köpte en grymt stor glass som Sam beställde åt oss. Vi trodde verkligen inte att den skulle vara så stor som den nu var. Glassen grymt stor med en valfri kula man ville ha, mjukglass som dom doppade i varm chocklad som sedan stelnade på mjukglassen. Och sen grädde och en chocklad boll var också på. Riktigt kämpigt var det att äta upp den! Men den var supergod verkligen! Efter det så tänkte jag och Sam dra till donken och käka men det orkade vi ju såklart inte. Så vi drog hem till mig och softade ett tag och kollade på One Tree Hill. Det fanns inte så mycket annat att göra eftersom att min syster höll på att instalera trådlöst internet som inte fungerade. Så vi hade inget internet. Men det var jätte mysigt iallafall!

Idag har jag och Sam varit tillsammans i tre månader! Och 15.15 ska vi ner till hamnen för att vara med på en filminspelning med mina föräldrar. Vi ska sitta i publiken till ett tv pogram som Martin Stenmark gör. Det handlar typ om att han uppfyller folks drömmar.
Så dit ska vi idag. Efter det så ska vi nog hem till mig. 
Men nu måste jag ta och börja fixa mig så jag inte behöver stressa galet. Bloggar mera senare när jag har tid! Puss!

Glassen vi åt igår (varsin)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!