Älskar Afrika!

Ligger just nu i sängen och käkar en mycket god efterrätt och kollar lite på vad jag ska köpa imorgon. Kom nyss hem från sam eftersom att vi var där och lämnade ved, tändvätska och mina saker så jag slipper släpa på dom imorgon. Och sen drog han iväg och käkade med sin pappa men han kommer snart :)
Funderar på att dra igång en bra film så länge, för imorgon blir det att dra upp tidigt. Idag är jag super glad! Vet inte varför men jag fick VG på min engelska uppsats i nationella prov. Och jag fick VG på muntliga delen i svenska. Så den här helgen kommer nog att vara grym!
Måste bara säga att jag älskar min syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!