Det blir Fast & Furious 5 på bio med älskling på lördag!

Har kommit hem för bara några minuter sen, skolan gick rätt så fort. Vilket var otroligt skönt. Efter skolan så träffade jag älskling. Och sen kom Amin som skulle träffa Sam så drog vi till gurraberg och tog en fika.
Just nu så ligger jag i sängen och kollar vad det finns för filmer som går på bio på lördag eftersom att jag och Sam ska dit. Så väntar just nu bara på att han ska ringa mig så ska vi bestämma bio. Eller.. Han ringde nu och det blir fast & furious 5. Ska bli riktigt nice!
Snart ska jag och pappsen åka och handla och sen blir det städning i huset!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!