Det börjar bli dags att leta upp en balklänning.

Jag har verkligen inte hunnit blogga idag. Gick i skolan, jag och challe hade vårat sista nationella prov idag. Awesome! Jag har kollat runt i flera timmar på en balklänning som jag skulle kunna ha. Hittade hur många som helst så nu kan jag inte riktigt välja vilken jag vill ha. Kan tyvär inte lägga upp bilderna här men jag ska försöka en gång till.
Jag drog upp mot lugnet också och hämtade världens bästa vovve. Lätt förtjänta pengar för det. Vilket passar väldigt bra eftersom att jag och älskling åker till stan på lördag.
Idag skulle vi egentligen ha pluggat men just idag känner jag att jag inte orkar göra någonting. Så vi la oss i sängen och slappade. Spelade lite och kollade runt på lite olika hemsidor. Martina har äntligen fixat trådlösa internet så nu behöver man inte oroa sig för att sladden ska åka ut vilket den gjorde hela tiden.
Men nu är alla nationella proven slut så nu behöver jag bara tänka på att göra alla omprov jag har kvar att göra. Så nu blir det plugg varje dag framöver. Men nu blir det läggdags! Ska upp tidigt imorgon. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!