Helgen har varit den bästa på länge!

Och det var riktigt länge sen man hade en sån helg! Det började med att vi hämtade Sam hemma hos honom. Sen åkte vi till sickla och prövade lite balklänningar till mig. Men det blev att jag ska ha de klänningen mamma ville att några skulle göra i kina. Så den blir det. Efter det fick vi sjuts till slussen så åkte vi till TC och hämtade ut biljetterna det första vi gjorde. Sen gick vi in till H&M och köpte lite grejer. Sen till Punktshop och köpte en piercing och sen vidare till en annan H&M butik och köpte ett diadem. Efter det gick vi runt lite på plattan och kollade i dem där tälten som dom hade satt upp och efter det blev det bio. (Hur många lingon finns det i världen) Den var inte riktigt min och Sams film smak men båda tyckte att den var ganska bra och rolig. När filmen var slut så drog vi och köpte en var sin cheesbörjare och började dra oss mot Sam. Käkade middag där lite snabbt och sen drog vi ner till stranden och äldade med Kevin och Emil i några timmar. Skit mysigt! Så kvällen var verkligen lyckad! Nu ska jag ta och kolla lite på Harry Potter, haha och sen blir det plugg. Slänger in ett inlägg senare om det jag fick med mig hem. Ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!