Shopping, Bio, Sova hos älskling

Godmorgon. Nu sitter jag här i sängen helt klar. Ska bara fixa min väska och sen så ska jag, mamma och syrran hämta Sam hemma hos honom. Sen åker vi till nacka och kollar på balklänning. Inte säkert att jag köper någon. För jag har redan en klänning hemma som jag börjar gilla mer och mer. Men vi ska åka och kolla iallafall. Efter det så vet jag inte om jag och Sam får sjuts till slussen eller om vi tar bussen. Men vi ska iallafall till stan. Vi ska köpa kläder, piercing, morsdag pressent till mamma och sen ska vi ju naturligtvis äta middag. Vid 16.00 tiden så ska vi på bio. Hur många lingon finns det i världen blir det. Och efter det så käkar vi middag om vi orkar och sen drar vi hem till Sam. Sover där inatt också. Tar inte med mig datan. Och älskling brukar inte vilja att jag ska blogga när jag är med honom. Så vi hörs imorgon. Finns på telefonen om det är någonting :)

Jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!