Stressad tjej!

Är trött och på riktigt dåligt humör!Stressad är jag också! Träffade världens finaste idag. Dock inte länge men det var ju ett tag iallafall. Har gjort 3 NO prov i skolan idag. Riktigt bra ! Resterna blir bara mindre och mindre. Träffade älskling efter skolan så drog vi hem till mig efter ett tag. Följde också med honom till bussen när han skulle hem men innan gick vi till godishörnet och köpte lite grejer som jag ska ha med mig imorgon. Jag har packat hela kvällen och allting, vilket var väldigt stressigt. Men nu börjar det bli läggdags. Så Godnatt! Bloggar kanske imorgon om jag hinner.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!