Bakad potatis och Robinson.

Halloj! Är ganska så slut så det här blir ett kort inlägg. Var i skolan idag. Roligt som vanligt. Jag köpte med mig en limpa, bröd alltså och tio st frallor. Så nu har vi frukost hela helgen. Enligt mamma och pappa så ska jag tydligen köpa med mig bröd varje fredag så vi har färskt bröd hela helgen. Vilket låter ganska så bra.
Efter skolan så åkte jag till slussen. Fick sällsakp av Josefin och Anton. Så åkte vill vårdcentralen och fick droppar för mitt öra som knasar just nu. Och sedan träffade jag min pojke Sam och Kevin. Jag var med dom ett tag och sedan kom jag hem och gjorde klart min matteläxa. Det var typ första gången jag gjorde på minst ett år. Är ganska stolt över mig själv att jag bara satte mig ner och gjorde läxan. Trotts att allting ska vara  klart till på onsdag. Straxt så ska jag ta och göra det lite mysigt. Har en dejt med pojkvän imorgon. Nej men vi ska hitta på lite saker som man inte riktigt gör varje dag. Fine, film på kvällen händer väl ganska ofta men mer förklarar jag imorgon eller senare ikväll. Men nu ska jag dra mig ner till föräldrarna och äta bakad potatis och kolla på robinson. Hörs senare ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!