DeppDag! JAG SAKNAR DIG MARTINA! ♥

Jag försökte blogga tidigare idag. Men självklart så dog datan! Idag har det varit min ''depp dag''. Och det beror på att världens finaste, sötaste, bästa, vackraste, snyggaste, älskade syster flyttade till Oslo. Inte sådär jätte kul för mig. Jag får åka dit och hälsa på. Men jag saknar henna grymt mycket iallafall!
Så jag och mamma körde henne till centralen. Annars så har jag legat och segat i sängen i stort sätt hela dagen. Det är väl det man ska göra en söndag? Åkte till Sam på eftermiddagen och snackade lite och hade det trevligt. Är hemma nu igen. Har ätit middag och slappat lite i soffan. Sam kommer snart hit och ska sova här. Så det blir kanske inte så mycket bloggande när han är här. Om inte senare så bloggar jag imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!