Höstmarknad.

Igår så han jag inte blogga. Men hade en grym fredag iallafall. Skolan var lika rolig som alltid. Förutom lektionerna dåra. Alla vill bara baka hela tiden :)
Efter skolan åkte iallafall jag och Sam till stan och jag köpte med mig två vanilj hjärtan till honom. Det förtjänar han! I stan köpte jag iallafall två tröjor och ett par leggings. Efter det så åkte vi hem till mig och käkade middag, kollade på film och tog en liten kvälls promenad. Vilket var grymt mysigt.
Jag kom ut från duschen för en liten stund. Ska gå ner och sminka mig snart. Sam kommer hit om en liten stund och då ska vi gå på höstmarknad. Jag hoppas att jag hittar det som jag ville köpa förra året men som jag inte gjorde. Efter det så kommer vi nog hem till mig en liten stund så jag får fixa min väska och lite sånt. Och sedan så åker vi hem till honom. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men jag ska sova hos honom ikväll.
Jag bloggar säkert senare idag men jag kan inte lova någonting.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!