Natti

Har legat i soffan i någon timma nu och kollat på robinson med mamma och pappa. Har ätit en god middag också. Jag har precis stått och fixat här eftersom att Sam kommer hit imorgon kväll och kollar på film och sånt. Tror nog nästan det blir frukt till eftersom att vi ska bli nyttiga. Efter skolan imorgon så åker vi iallafall till stan och köper kläder och tar en fika. Ska bli grymt mysigt! Har fixat väskan också eftersom att vi har idrott i bandhagen imorgon. Så ska upp tidigt och fixa klart allting. Men nu ska jag lägga mig och ta lite droppar så jag kan sova inatt. Bloggar imorgon bitti om jag hinner. Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!